Stručný popis (po)pracovního dne

Čas od času se v různých časopisech (převážně firemních) či novinách člověk dočte mnoho zajímavého o tom, jak ten či onen zasloužilý pracovník tráví svůj pracovní den. Jen málokdy se stane, že by nevstával kolem 6 hodiny ráno, nešel si zaběhat, cestou do práce nevyřídil hlavní korespondenci a hovory. V práci pak takový člověk velmi kreativně a inovačně tvoří, ale najde si čas na klidné jídlo. Time management rules. Ale co se děje v té druhé půlce dne. Mezi odchodem domů a příchodem do zaměstnání? Takových článků moc není. Rozhodl jsme se to napravit a poodhalit závoj tajemství nad tímto mnohými novináři opomíjeným časovým usekem.

Je středa 26. února 2013. Skončil pracovní den a já odcházím domů si odpočinout a načerpat sil.

18:00

Stojím frontu v lékárně s receptem – bohužel nemají v místě suroviny na výrobu, takže mne paní lékarnice vlídně poslala do … jiné lékárny, ideálně u nemocnice, či polikliniky, kde mají lépe vybavené laboratoře.

18:15

Rychle proletím Tesco, nakoupím pečivo a řítím se domů.

18:45

Doma – před 15 minutami začala skupinka. Nejsem ale poslední. Uff.

20:00

Ukládaní dětí začíná, řev je umlčen pouze po dobu, kdy na iPadu mají puštěnou pohádku – slastných 10 minut.

21:30

Dnes usnuli výjimečně brzy. Sice jsem je trochu musel ošálit tím, že jsme ulehl s nimi, ale už spí a já mohu konečně začít pracovat. Nejřív ale něco k snědku a poklidit po návštěvě, co tu večer byla.

22:15

Začínám připravovat prezentaci na zítřek. Podklady jsme si přichystal v práci, takže teď už jen vyladit formu a urovnat si myšlenky.

00:15

Hotovo, jde se spát. Ještě musím vyzkoušet novou aplikaci na kreslení na iPadu. Na cestu metrem do školky ideální zábava. Můj aktuální favorit - Paper. Dokonce i ve free verzi je docela použitelný.

4:30

Přichází Anička – chce si kreslit. Snad ji přesvědčím o tom, že v noci se spí.

4:50

Nepřesvědčil jsem, rezignuji a podléhám nátlaku – dávám Aničce pastelky, papír a rozsvěcuji lampičku tak, aby mne neoslňovala. Při kreslení mne Andulka zvládá informovat o tom, že se jí zlomila tuha, že bude malovat i na podložku, že by potřebovala další papír…

6:00

… Aničce nestačí pastelky, chce nůžky. Ty nedostane. Rozhodla se tedy papírky natrhat, různě smotat a připravit z nich dárečky, které mi v pravidelných intervalech nosila do postele.

7:00

K Aničce se přidává Táda.

7:15

Jdu dělat snídani a přesouvám centrum dění z ložnice do obýváku.

A začíná další pracovní den. Odcházím do práce.

Oblíbené příspěvky