Proč jsme tak dlouho nepsal?

Pozorní čtenáři (a zřejmě i ti nepozorní či náhodní) si jistě všimli, že můj poslední příspěvek se týkal mobilního telefonu. Co to, že od té doby nepíšu? Že by se nic nedělo? Zapomněl jsem heslo a ač chci, nemohu psát? Ne, tak to není. Věc je prostá a důvody následují.
  • Nějak se mi nedostává času. Trapná výmluva, že? Vždyť času mám stejně jako důchodci, bezdomovci, právníci i vrcholní manažeři - 24 hodin denně.
  • Dost času na internetu strávím na mobilu. Ten ale není použitelný pro práci ani pro psaní texů. Pomalu jsme se tedy přesunul z pozice autora, do pozice konzumenta obsahu.
  • Třetí a největší metla jsou sociální sítě. Z pracovních i soukromých důvodů jsem jich obsadil hned několik (Facebook, Google+, Twitter, Blogger) a s příchodem mobilu se sbírka rozšířila o další (Foursquare, Latitude). Pokud by měl člověk sledovat vše, co se zde děje, tak by to vydalo téměř na plný úvazek.
Postupně jsem tedy začal jednotlivé sítě zanedbávat a hledat tu jednu jedinou, která bude mým hlavním komunikačním nástrojem. Zatím jsme si nevybral. Před příchodem Google+ už to vypadalo na Twitter, ale možná integrace portfolia služeb Google do Google+ davá šanci i této síti. Zatím je služba v plenkách (byť první krizi již má za sebou), ale potenciál pro růst tu je. Takže uvidím, jestli příští blog se tu neobjeví napsaný přes Google+ a s geolokací.

Oblíbené příspěvky