Nezobrazují se kontakty v Adresáři Outlook 2003

Asi tak nějak bych shrnul, co se mi stalo poté, co mi přeinstalovali v práci počítač. Vím, že se to někde nastavuje, ale kde to jen bylo?! Tak jsem trochu googlil a dohledal to. Návod jsem přeložil do češtiny, snad správně :-)

  1. Na navigačním panelu (sloupec na levé straně okna Outlooku, kde jsou položky jako záložky, mailbox...) klikněte na Kontakty (Contacts). Pro ty, co tápou, je to taková ikonka, co vypadá jak vizitka :-).
  2. V Moje kontakty (My Contacts) klikněte pravým tlačítkem na adresář Kontakty (Contacts), který chcete vidět v Adresáři Outlook (Outlook Address Book) a zde klikněte v menu na Vlastnosti (Properties).
  3. Klikněte na záložku pro Adresář (Outlook Address Book) a zkontrolujte, že je zaškrtnuto Zobrazit tento adresář jako emailový adresář (Show this folder as an e-mail address book).

    Pokud je checkbox needitovatelný, je třeba ještě přidat Adresář Outlook do Vašeho profilu.

    • V menu Nástroje (Tools) klikněte na Emailové účty (Email Accounts).
    • Zvolte Přidat nový soubor nebo adresář (Add a new directory or address book) a pokračujte.
    • Klikněte na Přidat (Add).
    • Klikněte na Další Adresáře (Additional Address Books) a pokračujte.
    • Klikněte na Adresář Outlook (Outlook Address Book) a pokračujte.
    • Klikněte na OK.
    • Restartujte Outlook.


  4. Klikněte na OK.


Původní článek My contacts don't appear in the Address Book

Oblíbené příspěvky