Střípky z emailu a SPAM

Minulý týden se mi poštěstilo a hned na devět emailů se mi vrátilo nedoručených. Když se to stalo poprvé, nechal jsme to být, ale jelikož jsem se týden marně snažil napsat do eshopu, kterému zároveň nefungovaly telefony, rozhodl jsme se jednat podle emailu.

[(0) smtp.seznam.cz. [77.75.76.48]:25: 421 4.7.1 You have been temporarily banned. Try again later or report to http://napoveda.seznam.cz/cz/kontaktni-formular.html.]

Tak jsme tedy použil onen formulář. Nevím proč, ale cca 3x mi to spadlo, než jsem stačil člověku na druhé straně chatu sdělit, co se mi děje. A odpověď?

Toto hlášení se zobrazuje v případě, kdy bylo během krátkého časového úseku odesláno z našeho SMTP serveru větší množství jednotlivých zpráv. Z bezpečnostního hlediska, jako ochrana proti SPAMování, je proto v tomto případě aplikováno cca. 15 minutové zablokování odesílání. Řešení je dvojí: buďto vyčkat oněch cca. 15 minut a poté zkusit odeslat další zprávy, nebo, a to je pro Vás varianta výhodnější, nastavit si SMTP server Vašeho poskytovatele internetu.

Pokud Seznamu někdo spamuje přes jejich SMTP, tak proč mám za to být penalizovaný i já?

Jiný zážitek, takříkajíc z druhé strany barikády, mi pro změnu přichystal Slevomat a jejich automatický reminder. První zajímavější email přišel už v říjnu. Opravdu jsem si toho u nich objednal tolik?


Další kousek přišel včera. To už vylepšili grafiku a dokonce mne oslovili jménem. Bohužel si nepamatuji, že bych si od Solárního studia objednával dovoz Pizzy.


Oblíbené příspěvky