100, 99, 98, ....

Dnes mne Zdenka překvapila tak jako nikdo před ní. Řeknete si - 10. leden, den jako každý jiný. Chyba lávky!
Večer začal klasicky, já se snažil uklidit svých 9 metrů čtverečních, aby bylo kde se navečeřet. A jako vždy bylo stále ještě co ladit, když Zdenka přišla. No, zadařilo se a záhy jsme večeřeli. Překvapení však mělo teprve přijít...
Mnohem později se z ničeho nic přede mnou objevil ten nejkrásnější dárek.
Byla to barevná tabulka, na jejímž rozluštění by si vylámala zuby i enigma. K čemu pak asi slouží? Brzy ji doplnil klíč. Nicméně ani poté jsem netušil. Teprve když jsem uviděl tašku plnou nádherných čajů, začalo mi svítat. A což teprve, když jsem na všech sáčcích našel našitá čísla od 100 do 1. Až zpětně mi do sebe zapadla všechna kolečka v soukolí času a došlo mi, že "náhodné" dotazy na mé čajové zvyky nebyly náhodné.
Rychlá dedukce matematikou zocelených závitů dospěla k překvapivému závěru. Přede mnou bylo nepřeberné množství pečlivě vybraných čajů právě v takovém množství, aby mi vystačilo na 100 dní. Na každý den jedno číslo, jedna konvička.
A proč zrovna sto? Protože tento čaj dopiju přesně v den, kdy se ze mne a ze Zdenky staneme MY.
Takže hurá do toho:-) Odpočátáváme - 100, 99, 98, ...

Vašek

PS: Číslo sto jsem již vypil a teď se těším i na všechna následující.

Oblíbené příspěvky