Venku je hezky a já ležím doma

S příchodem hezkého počasí a oblakem sopečného prachu přišla i drobná nemoc, která mne na čas vyřadila z provozu. Takže teď ležím v posteli, okolo mne se tu hemží Anička a říká to své roztomilé "táta" následované "pápá" s volně povlávající ručkou. Díky nemoci jsem ale získal čas na čtení, a tak jsem přelouskal i knížku Planeta Google.

Včera jsme si koupili knížku o znakové řeči pro miminka. Jen, co ji Zdenka donesla, začali jsme se učit veledůležitá slova jako máma, táta, mléko, jíst, pít, ale umím i méně důležitá slova jako aligátor :-)

Taky už konečně máme namontované dveře do ložnice (závěs byl sice dobré provizorium, ale Aničku na pouti za poznáním nezastavil), takže nyní vstáváme znatelně později, protože se Andulka na raních vycházkách omezuje pouze na náš pokoj, který je upraven tak, že je zde téměř nezranitelná.

Tři odstavečky a vše podstatné za poslední týden je venku.

Oblíbené příspěvky