Jak jsem uzřel žraloka a přišel o boty

V sobotu jsme se vydali do Pardubic. Navštívit rodinu, přátele a zaplesat na absolventském plese. Na cestu jsem se vyzbrojil řádnou obuví a vytáhl jsme ze skříně kožené pohorky s pořádnou podrážkou. Sníh se nemá podceňovat, nebo ne?
Dojeli jsme k babičce, zde jsme ušel jen pár kroků, přejeli jsme do Pardubek a cestou od auta ke kamarádům jsem uprostřed závěje šlápl na žraloka. A pak ještě a znovu. Ten žralok ne a ne zmizet. Držel se mne jako klíště. A kde? Ze spodu mé levé boty. Prostě mi odpadla půlka podrážky. Nikdy předtím jsem něco podobné nezažil. No nic, došli jsme ke kamarádům, ja přivázal podrážku k botě a po návštěvě jsme vyrazili zpět k autu.
Žralok již byl zkrocen, takže jsem nepředpokládal žádné další komplikace. Přesto mi z ničeho nic najednou a bez varování odpadla podrážka (tentokrát celá) na botě pravé. Člověk by nevěril co se na těch pár stech metrech všechno může stát?!
Zřejmě lepidlo, které drželo podrážku u boty, za půl roku vysychání v panelovém domě přestalo lepit, a tak se podrážka odporoučela. Alespoň už vím, co si přát na vánoce.

Oblíbené příspěvky