Zázraky se dějí

Minulý týden jsme byli na konferenci pořádamé KMS s názvem Boží moc k proměně. I když na některých seminářích obsah zcela nekorespondoval s názvem, byla to podle mne velmi podařená a přínosná konference. Upřímně, nejsem konferenční typ, ale na této konferenci jsem rozhodně nespal. Kupodivu jeden z největších dojmů jsem si ale odnesl z příspěvku, který byl řečen jen tak na okraj.

Jedni z přednášejících byli Conlee a Signa Bodisbaugh z Mobile v Alabamě. Letos v létě v Church of His Presence se konala konference Open the Heavens Conference 2010, kterou začalo tzv. Bay of the Holy Spirit Revival (doporučuji si vyhledat pár informaci k tomuto tématu, protože popsat vše, co se tu dělo a děje by bylo na celou knihu).

Příběh ženy jménem Deila Knox, který se stal 27.8.2010 je jen jeden z mnoha, nicméně obzvlášť silné pro mne bylo, že šlo o ženu, kterou Signa osobně zná. Delia byla po automobilové nehodě od roku 1987 ochrnutá od pasu dolu. I přesto byla aktivní, zpívala a naučila se žít plnohodnotný život. Po 23 let však necítila nic od pasu dolů. Až do 27.8.2010. Stejně jako Signa, i já vám doporučuji podívat se na video, kde vedle americké mentality (která by mnohým českým církvím mohla být trnem v oku) je vidět, že u Boha není nic nemožné a 23 let na vozíku není překážkou pro to, aby člověk začal opět chodit.

Oblíbené příspěvky