Tak to soudruzi z NDR trochu nezvládli

Před nedávnem jsem objednával fotky ve Schleckerovi a zdá se, že soudruzi z NDR mají na jednom místě více služeb (online fotosběrnu a hostovaný prostor pro fotky). Bohužel nad ním mají jen jeden reminderovací proces, takže poté chodí emaily, jako tento:

-----Original Message-----
From: info@photoprintit.de [mailto:info@photoprintit.de]
Sent: Tuesday, November 30, 2010 5:26 PM
To: Vaclav Hajek
Subject: Vaše fotografie v „Moje galerie“

Dobrý den, Pan Vaclav Hajek,

za několik dní vyprší lhůta na bezplatné uchování Vašich fotografií v „Moje galerie“ na OnlineFotoservis.
Proto bychom Vás chtěli upozornit, že fotografie ve Vašem albu s názvem " " mohou být uschovány již jen 7 dní.

Pokud u nás stále nemáte zřízené trvalé úložné místo, doporučujeme Vám naši výhodnou nabídku pro online-úložné místo.
Ukládejte své fotografie jednoduše a bezpečně - snadno uchováte své fotografie a můžete je sdílet se svými přáteli a známými.

Za pouhých …CZK máte k dispozici po dobu jednoho roku 2 GB
paměti pro Vaše nejkrásnější digitální fotografie a vytvořené fotoprodukty.
Další nabídky pro více úložného místa najdete v „Moje galerie“.
Přihlaste se jednoduše na a klikněte v „Moje galerie“ na „Online-úložné místo“.

Pokud již u nás disponujete online-úložným místem, pravděpodobně jste během objednávky nahráli fotografie do bezplatného alba.
V tomto případě můžete tyto fotografie jednoduše přesunout na své bezpečné online-úložné místo.
Přejděte proto přes "Moje galerie" do dotyčného alba, zvolte fotografie, které chcete uložit a použijte v Nabídce
možností "Vybrané fotografie" bod "Přesunout do alba".
Tam si zvolte album, které je bezpečně umístěno ve Vašem online-úložném místě.

S pozdravem
Schlecke CZ Standard-Printservice

To snad ani nepotřebuje žádný další komentář, pouze jsem zvýraznil místa, která mne "zaujala".

Oblíbené příspěvky