Volané číslo neexistuje

Svůj soukromý mobil používám zřídka, zato na důležité operace. Například na potvrzování plateb v Internet Bance. Jaké bylo mé překvapení, když jsem dnes chtěl provést převod peněz a mobil mi ne a ne chytit signál.

Pojal jsem neblahé tušení a zkusil si zavolat z jiného čísla a ejhle, uvítala mne hláška "Volané číslo neexistuje" podbarvená protivnou melodií.

Po cca 15 minutách marného hledání, jak se přes IVR dostat k operátorovi, jsem to vzdal a na webu jsem vyplnil jejich formulář "Napište nám", kde jsme si postěžoval, že vedle mých zmizelých několika set korun kreditu mi de facto zablokovali veškeré bankování, a že chci své číslo zpět. Po odeslání se na mne z monitoru zazubil pán s mikrofonem a rozmazaná paní u monitoru a to vše doplněno textem "Požadavek byl úspěšně vyřízen." To je třída, řekl jsme si, a hned jsem to šel vyzkoušet. A co myslíte, byl můj požadavek vyřízen? Nebyl.

V T-mobilu si totiž myslí, že když jim napíšu, je to vyřízeno. Naproti tomu si já myslím, že vše bude vyřízeno, až budu mít funkční číslo. A zde se zřejmě zásadně rozcházíme. No, uvidím, zda se nakonec někdy sejdem. Doufám, že ano.

Oblíbené příspěvky