Přehlašování auta v Praze

Před nějakou dobou jsem se přestěhoval a vedle změny OP, adresy u zaměstnavatele, zdravotní pojišťovny a v bance bylo třeba změnit i adresu na registru aut. Jelikož jsme se stěhovali jen z jedné Prahy do druhé, obešlo se to bez výměny značek.

Vlastním procesem jsme byl příjemně překvapen. Objednal jsem se přes internet, ve smluvenou dobu jsme se objevil na Bohdalci a vyhledal jsme si to své správné internetové okénko. V ten okamžik jsem spustil podvědomé stopky. Psalo se 8:44. Na řadě jsme byl okamžitě, paní za přepážkou mne začala zásobovat tiskopisy a já vyplňoval. Nakonec jsme si šel koupit kolek  a v 8:50 jsem v ruce držel úplně nový technický průkaz.

Když už jsme byl v tom aktualizování, stavil jsem se v jednom nejmenovaném obchodním domě na stánek jedné nejmenované banky, kterou mám jen proto, že má v eurovém zahraničí výběry zdarma. Zde jsme byl naopak překvapen, že formulář mají na všechno. Takže jsme vyplnil formulář, že mi mohou okopírovat občanku, pak formulář, kde jsme změnil bydliště a následně další formulář, kde jsem měnil číslo dokladu. Na všech formulářích chtěli rodné číslo, adresu i číslo dokladu, ale přesto jsem je vyplňoval třikrát. Nu což, nestěhuji se tak často, abych kvůli tomu na banku zcela zanevřel, ale jistý prostor pro zlepšení bych tu viděl.

Oblíbené příspěvky