Jak moc lze prodloužit USB? U nenáročných periferii až na 10 metrů.

S narozením potomka jsem byl nucen vyklidit pole v místnosti, kde se spí a přesunout počítač do kuchyně. Byl jsem postaven před problém, jak zůstat online a v obraze. Jak internet tak televizi chytám na USB přijímače a signál je pouze u jednoho okna. Takže, co s tím?
Na internetu se ve většině diskusí lze dočíst, že klasickým prodloužením, lze obstojně docílit vzdálenost 5 metrů. Poté je již odpor takový, že to periferie nezvládají. Já ale potřeboval nejméně 9 metrů. A to pro nenáročné wifi a tv kartu. Takže se mi nechtělo zbytečně investovat do aktivních kabelů, či USB hubu s vlastním napájením a riskl jsem to a koupil 4x 4,5 metrů klasiky.
A světe div se, ono to jede :-) Wifi mi běží s prodloužením 4,5 m +4,5 m +1,8 m. TV karta takovou dalku neunesla, ale 4,5 m +4,5 m už stíhá (i když se občas něco po cestě ztratí, ale žádná tragédie to není).
Takže výsledek? Pokud nepotřebuje pro svůj chod zařízení moc energie, je možné použít i kabel s délkou cca 10 metrů.

Oblíbené příspěvky