Co jsem se naučil za posledních pár dní

Jsem člověk. Člověk se neustále učí. Tedy i já se neustále učím. A v posledních dnech jsem zabrousil do oboru, v němž jsem byl dosud netknut. Do oboru péče o dítě.

Když Aničče není dobře - co zabere?
  • Anička je muzikant - když jí trochu bolí bříško, nebo nemůže usnout a brečí, stačí zahrát pár akordů a ihned se uklidní.
  • Taky je skvělý posluchač - miluje, když ji něco říkám a usíná u toho. Jednou se mi ale stalo, že jsem se uspal dřív, než usla ona :-)
Malé dítě to je business, ale pozor na marketing.
  • Děťátko spokojeně sedí v pročůrané plínce jen v reklamách. V reálu i ta nejlepší plínka je třeba vyměnit.
  • Všechny ty zázračné testované přípravky pro navoněné miminko od Johnson's Baby a ostatních firem jsou v prvních měsících nepoužitelné. Tedy pokud nechcete riskovat zvýšené riziko alergických reakcí či ekzémů (tyto doporučení bokem jsme dostávali od pediatrů i lékařů v porodnici; kupodivu nikdo neměl názor opačný)
Poznatky ryze praktické, jejichž diskutování nedoporučuji během oběda.
  • Nejlépe se kadí do čerstvě vyměněné plínky (a to pokud možno ihned po výměně, ačkoliv ta předchozí byla několik hodin netknuta, což právě teď potvrdila :-)).
  • Když se "náhodou" stane, že mimčo chce na velkou během přebalování a má tudíž volnou trajektorii, je dostřel klikně i půl metru (a nejde tomu zabránit :-))
Něco pro táty.
  • "Být při tom" je nezapomenutelné.
  • Být tátou je skvělé, ale ani rodit ani kojit bych nechtěl (alespoň z počátku je to kojení trochu dřina a než si najde žena a dítě k sobě správnou cestu - dost to bolí). Takže prokazujte úctu svým ženám, protože ony to podstupují :-)

Oblíbené příspěvky