Muži a ženy jsou dva různé živočišné druhy...

... kdo by neznal tuto hlášku ze Samotářů? Ale je to pravda? Biologicky asi ne, ale něco na tom určitě bude.

O víkendu jsem strávil se svojí ženou pět hodin v nákupním centru v Pardubicích a den poté asi dvě hodiny v Praze. Otázku smysluplnosti výstavby těchto nových nákupních středisek ponechávám pro tentokrát stranou. Co mne zaujalo byl obrovský rozdíl v přístupu k nakupování. Obzvlášť markantně byl rozdíl vidět v obchodech s oblečením, kde pobíhala děvčata s rozzářenýma očima od stojanu k zrcadlu, od zrcadla do kabinky, od kabinky zpět ke stojanu... Mužská část (pokud se vůbec některý zástupce silného pohlaví odvážil na toto území vstoupit) se vyznačovala spíše kamennou tváří, v níž se zračila únava a neúspěšná snaha o pochopení, co na nakupovaní může být zábavné.

Nevím, jak jste na tom vy, ale pochopit to se nepovedlo ani mně. Snažil jsem se, ale nakupování mi prostě zábavné nepřipadá. Takže asi jsme dva různé druhy a Samotáři měli pravdu :-)

Oblíbené příspěvky