Mé příznaky těhotenství

Čekáme miminko. Těhotenství je pro člověka obrovská změna. O tom by Zdenka mohla vykládat :-) Ale nejen pro ženu. Zrovna dneska jsem si opět ověřil, že to působí i na mne. Po náročném týdnu jsem měl prázdnou ledničku a hlad :-) Takže, jakmile jsem po dopoledním shromáždění zamířil domů, vzal jsem to přes Hypernovu. A tady to přišlo. Ty příznaky těhotenství. Konkrétně chutě :-)

Jak jsem tak procházel obchodem, představoval jsem si, co všechno (pokud možno rychle a s noblesou) jsem schopen z příslušných potravin připravit. Ale nějak jsem si nemohl vybrat, takže jsem nakonec nakoupil nějakou univerzální zeleninu, sýr a salám. Už jsem to viděl na zapečené těstoviny - prostě klasika, která nezklame (aspoň si zavzpomínám na koleji).

Jenže tím to neskončilo. Poté, co jsem dorazil domů (mimochodem, dnes bylo opravdu krásně - takové malé léto - takže cesta byla velmi příjemná), vybalil jsem věci a dal je do ledničky. A tehdy to přišlo podruhé. Jak jsem se tak nakláněl nad ledničkou, uviděl jsem tam sklenici kysaného zelí. A popadla mne strašná chuť na roštěnou s kysaným zelím (nevím, jestli to jí i jinde, ale já to opravdu můžu). Takže jsem zaklidil věci a vyrazil na lov (bez masa se roštěná dělat nedá). Nakonec jsme ulovil prase. Sice to není roštěná, ale taky dobré.

Nastal rozhodující okamžik - vyrobit ze surovin něco k snědku. A tu mi přišel vhod svatební dar ze Strahova - papiňák. Ani nevím jak, ale za necelou hodinu se mi podařilo nejen připravit suroviny, ale zaroveň z nich uvařit i chutnou krmi. Teda mně to chutnalo moc. A ještě mi zbylo na zítřek, tak doufám, že se mi zase nezmění chutě.

Tím končí gastronomické okénko do domácnosti slaměného vdovce, který trpí různými chuťovými výkyvy. A nezbývá mi než si popřát dobrou chuť :-)

Oblíbené příspěvky