Výlet do Brna a GPS (kterou nemám)

O víkendu jsme se Zdenkou byli navštívit Moniku s Pavlou a Šťastnou rodinu do Brna. Cestování po republice probíhalo bez problémů, nicméně v Brně jsem zjistil, že nějaká navigace, která by mi pomohla se orientovat ve spleti brněnských uliček a objížděk, by se hodila. Ani jsem netušil, že jedno město může být tak rozkopané. A to nechci komentovat situaci, kdy se mi nepodařilo dostat se k Pavle na kolej, protože všechny odbočky vedoucí k ní byly buď překopané, nebo na nich byl zákaz vjezdu (i když, zdá se, si z těchto zákazů místní mnoho nedělají). V hlavě se mi zákonitě začaly objevovat přístroje, které charakterizují písmenka GPS.
Jaké bylo mé překvapení, když jsem si dnes ráno četl zprávu, kam až člověka může navigace dovést. Stačí trocha nepozornosti a hodně důvěry v techniku a jste v jezeře. Nevěříte? Tak se přesvědčte.

Oblíbené příspěvky