Drupal vs WordPress na ic.cz

O víkendu jsem si zase hrál s počítačem. Vlastně nevím, že mi to v práci nestačí, co? Tentokrát jsem zkoušel dva z nejrozšířenějších redakčních systémů - Drupal a WordPress. Začínal jsem s Drupalem, v pohodě jsem ho nainstaloval na svůj počítač (předtím bylo potřeba nainstalovat Apache2, MySQL a PHP5, v Ubuntu je to ale pomermě snadné díky balíku LAMP). Rozhodl jsme se, že zkusím nainstalovat ho i někam na server. Volba padla na freehosting na ic.cz. Bohužel záhy jsem zjistil, že díky nastavení Apache, zde Drupal nerozchodím. Druhý volba byl WordPress. Ten šel nainstalovat poměrně snadno. Jen se mi až tolik nelíbí. Ale ještě je brzy hodnotit. Ať tak, či onak - byly to mé první kroky s PHP a docela to šlo :-) I když jsem zatím maximálně lokalizoval a mírně upravoval šablony.

Oblíbené příspěvky