Zas o kousek lehčí

Je tomu již pár let, co jsem si přetrhal vaz v koleni. Tím to začalo. Následovala plastika a pár artroskopií, při nichž mi z kolena vybírali kloubní myšky (úlomky rozbité chrupavky). Naposled to bylo někdy před dvěma lety. Říkal jsem si - tak už bude klid, ale chyba lávky. Na svatební cestě jsem si s kolenem trochu hnul a kde se vzaly, tu se vzaly - další myšky. Co se dá dělat - další deratizace kolena na obzoru:-)
Vzhledem k dobrým zkušenostem s Artorocentrem ve Spálené jsem se dnes ráno odevzdal do jejich rukou (doufám, že má naděje, že jde o poslední jejich zákrok na mém koleni, je neurazí, ale potěší). Na sále jsem se trochu zdržel, protože má myš trochu narostla a schovala se dozadu, takže klasická dírka v přední části kolena nestačila. Takže mám teď v koleně díry hned čtyři. Dle pozdější slov sestřičky to nebyla myška, ale nejméně krysa. Ve skutečnosti byl největší úlomek 2-3 cm veliký, čož si myslím je opravdu hodně.
Zatím to ale vypadá dobře a docela se těším, až zase budu skákat přes kaluže:-)

Oblíbené příspěvky