O novém koštěti, co nemete

Po několika letech naléhaní jsem se uvolil a pořídil Zdence sadu software od MS. Teda rovnou Windows Vista (byť Home Basic) a k tomu Office 2007. Nový počítač s novým systémem :-)
V trochu jiné souvislosti se říká, že nové koště dobře mete. Zdá se, že Wokna nejsou koště.

Ledva Zdenka dorazila do Finska, začaly problémy. Po několika dnech již komunikace mezi mnou a ní byla pouze ve stylu: "Já ten krám vyhodím z okna", "Zase jsem to restartovala a nic", "Furt to nefunguje"... Postupně jsme se dobrali k tomu,že nefunguje pouze část - IE7. Ano, ten Microsoftem vychvalovaný prohlížeč. Proces iexplore.exe běžel třeba i 5 krát na pozadí, ale okno, ne a ne se vykreslit :-( Nepomáhá ruční ukončování procesů, restart, prostě nic. Co s tím, vzdálenost několika set kilometrů poněkud komplikuje osobní inspekci počítače. A ten musí fungovat hlavně na netu, nebo se mýlím? Schválně, kolik procent svého času strávíte na netu a kolik ostatní prací?

Řešení?! Jiný prohlížeč. Hledat, kde nechal Bill Gates díru, se mi opravdu nechce. Jelikož jsem tak trochu fanda různých googlovských aplikací, nainstalovali jsme Google Chrome a net běhá bez výraznějších problémů.

A já? Já zůstanu u svého Ubuntu a FireFoxu. Osvědčená kombinace, která mne poslouchá, dá se upravit dle mých potřeb a je intuitivní.

Oblíbené příspěvky