Co Čech, to muzikat - jsem já vůbec Čech?

Včera ráno nebylo Zdence moc dobře, a tak jsem jí přes Skype hrál na kytaru nějaké písničky. Poněkud mne vyvedlo z míry, když jsem se jí asi po 15 minutách zeptal, jestli mám hrát dál, a ona odpověděla, že klidně, noboť již byla zvracet. To člověku nepřidá, že? Ale pevně jsem věřil, že jí bylo špatně z důvodů jiných, takže jsem tomu nevěnoval takovou pozornost.

Co se však nestalo, večer jsme si zase volali. Skype je teď u nás jeden z nejpoužívanějších programů :-) Je to celkem dobrý komunikační nástroj a šetří nám nemalé finance. Bohužel, někdy je ke mně až příliš upřímný. Moje úžasné hraní na kytaru zpěv tentokrát ohodnotil Skype hlaškou ve stylu "Na pozadí je slyšet šum a větší množství hluku...".

Tak nevím, to hraji opravdu tak zle?

Oblíbené příspěvky