Jak jsem si nechal dělat fotky

Čas plynul a na počítači se mi nashromáždilo několik fotek, o nichž jsem předokladal, že se budou líbit i našim. Sehnali jsme drobná alba na 24 fotek 15x10 (muj oblíbený rozměr) a rozhodli jsme se udělat 6 minialb ze svatby a svatební cesty pro rodinu.

Přes internet jsem zadal objednávku a za pár dní na nás již fotky čekaly. A nebyly tam samy. Spolu s nimi bylo v balíčku cca 150 cizích fotek.

Potěšilo nás, že vyvolávání fotek se zpožděním několika měsíců není pouze naše doména, neboť na těch cizích bylo víc sněhu, než v Praze napadlo za posledních 10 let. Bohužel se zřejme fotky spolu pohadaly a jedna z našich se někam ztratila.

V mailu od Droxi (řekl bych, že o reklamu zde opravdu nejde:-)) mne vyzývali, abych se neváhal obrátit na jejich zákaznický servis - tak jsem neváhal. Zpočátku chtěli, abych jim všech 300 fotek poslal zpět (mé i cizí) a že mi je vrátí s jednou navíc. To mne příliš nenadchlo, neboť část fotek jsme již rozdali (samozřejmě těch našich). Nakonec jsme se dohodli na tom, že si objednám jednu fotku chybějící fotku a pošlou mi ji zdarma - tak uvidíme, jak jsou pružní.

Oblíbené příspěvky